21.09.21

  • Դպրոցում ի՞նչն էր ամենից շատ Ջիմին դուր եկել, ըստ քեզ ինչո՞ւ:

Ջիմին դուր եկավ ծամոնի խաղը, որովետև նրան թվում էր, թե այդ խաղը ծիծաղելի էր

  • Գրի՛ր, թե ինչն է ուրախացնում, ինչն է տխրեցնում քեզ դպրոցում:

Ինձ ուրախացնում է դպրոցում դասամիջոցները, որովհետև կարող եմ դրսում վազվզել: Ինձ տղրեցնում է դպրոցում այն, որ դասի ժամանակ արեվը գլխիս է տալիս` շոգում եմ և չեմ կարողանում դաս անել:

  • Գրիր, թե ինչ խաղեր ես դու նախընտրում խաղալ դպրոցում։

Ես սիրում եմ խաղալ թաքնվոցի, որովետև ես սիրում եմ թաքնվել

  • Հիշի՛ր այն օրը, երբ դու առաջին անգամ ոտք դրեցիր դպրոց: Գրի՛ր այդ մասին «Իմ առաջին օրը դպրոցում» վերնագրով:

Իմ առաջին օրը դպրոցում

Ես առաջին օրը գնացի դպրոց: Մայրիկս ուսուսչուհու հետ խոսում եր այդ ժամանակում ես իմ առաջին ընկերներին գտա, նրանց անուներն էին Մարկ և Դավիթ մենք նրանց հետ միշտ խաղում էինք և զվարճանում դպրոցում:

  • Պատմվածը համառոտ պատմիր (բանավոր):

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով